Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~VelMesyash | użytkownik

imię i nazwiskoAdrian adres zarejestrowany13.05.2008 @22:54:18 ostatnio na stronie17.09.2017 @12:45:17



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty50 komentarze532 posty na forum1

komputer / sprzęt
Canon eos 350 d + 18-55

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Dayto    09.10.2008 @18:34:40
thx:D
~ola789    01.10.2008 @16:25:28
dzięki
_______
Nie dziękuj- oceń
~poost    18.09.2008 @17:18:29
dzieki
_______
popatrz, oceń, czasem doceń...
~megi195    29.08.2008 @21:20:22
A co to za roślina, bo ja sama nie wiem..?
; D
_______
Zapraszam do mojej galerii
~Temelin    28.08.2008 @19:22:09
Ja tam wiem swoje :P
_______
Nie dziękuj, przejrzyj moje zdjęcia i oceń
~pinooki    25.08.2008 @22:02:48
dzieki i oczywiscie zapraszam do obejrzenia i oceny pozostalych moich prac pozdrawiam
_______
... Nie dziękuj za ocenę lub komentarz >> Odwdzięcz sie tym samym... >> Pozdrowienia dla wszystkich '' PROFESJONALISTOW '' , ktorzy nie wiedza co to zabawa fotografia i traktuja wszystko zbyt powaznie..
~heniek189    22.08.2008 @10:28:09
dzieki
~Faja    20.08.2008 @09:09:39
dzięki
'007    02.08.2008 @14:41:28
mieszkamy w tym samym woj. ja z piotrkowa jestem :D
'007    02.08.2008 @11:40:32
jak gdzie w mieście
~Maikei91    01.08.2008 @12:15:57
Heh Dzięki. Twoje prace tez niezłę. pozdrawiam.
_______
The Streets - na ulicy nie liczy się co masz tylko jak to wykorzystasz!
~Stokrotkalily    05.07.2008 @18:50:22
dzia. :D
_______
Robię wszystko na przekór i z premedytacją.

~edwardpchlarz    05.07.2008 @18:01:10
celowy.
~wiktorwolny    04.07.2008 @20:50:30
Co tam wuja?
_______
I ain't happy, I'm feeling glad.
~Aurum    29.06.2008 @12:28:05
dziękuję - pozdrawiam
~lukasjg    27.06.2008 @10:50:36
To nie wskazówki pisałem tylko co bym zmienił sam. Nie jestem profesjonalistą wiec nie mogę udzielać Ci rad

Pozdrawiam
~laczek1990    21.06.2008 @19:52:23
Dzięki wielkie.
_______
Jak rosyjska ruletka, siła w jednym naboju
To jak Kabaret Moralnego Niepokoju
Nie lubię tego kraju, ani tego ustroju
Szansa jedna na tysiąc by wyrwać się z tego gnoju.
#Donguralesko ...
~Patricious    21.06.2008 @10:39:36
Dz
~barti1983    19.06.2008 @13:15:03
dzieki
_______
nie dziekuj, powiedz co sadzisz o moich fotkach
-sweetsecret    19.06.2008 @12:26:25
oj nie martwię się
-sweetsecret    19.06.2008 @12:21:59
słucham mam nadzieję, że teraz sobie żartujesz
-sweetsecret    19.06.2008 @12:18:01
mój piesek lubi koty ale koty nie lubią mojego psa xD :D
-sweetsecret    19.06.2008 @12:14:04
nie dziękuję mam psa koszatkę i szynszyla ful zestaw ;D
~walentynka    18.06.2008 @12:36:49
dziekuje prosze o oceny :D
_______
ho do mnie, ziom!
-sweetsecret    17.06.2008 @15:28:07
nie wiem :P
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt